Kontakt Kundeservice
Q1: Hvordan kan jeg kontakte jeres kundeservice?
A1: Kontakt vores kundeservice på info@caseonline.se
Q2: Jeg kan ikke afgive en bestilling. Kan I hjælpe mig?
A2: Absolut, venligst skriv til os på info@caseonline.se så hjælper vi dig.
Q3: Jeg har ikke fået svar på min e-mail, hvornår kan jeg forvente et svar?
A3: Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 48 timer. Bemærk, at hvis du sender et nyt svar på din egen e-mail, vil du blive placeret nederst i køen, og svartiden kan forlænges.
Bestillinger
Q1: Har I modtaget min bestilling?
A1: Vi sender en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, der blev angivet ved købet, inden for få minutter efter, at bestillingen er afsluttet. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse inden for en time, kan det skyldes tekniske problemer eller en forkert e-mailadresse. Kontakt os venligst, så løser vi det.
Q2: Kan jeg ændre eller annullere en bestilling?
A2: Desværre er det sjældent muligt, da alle bestillinger automatisk sendes til pakning for hurtigst mulig levering. Kontakt vores kundeservice, så vil vi se, hvad vi kan gøre.
Q3: Til hvilke lande kan jeg bestille?
A3: Bestillinger på den svenske CaseOnline butik sendes kun til leveringsadresser inden for Sverige. For levering til lande uden for Sverige, bestil venligst via webshoppen for det pågældende land, som findes i øverste menu på startsiden i vores butik.
Q4: Har I nogen rabatkode?
A4: Vi udgiver kun rabatkoder i forbindelse med visse kampagner samt til nyhedsbrev abonnenter.
Levering
Q1: Hvad koster fragten?
A1: Vi tilbyder altid en fragtfri mulighed for alle bestillinger inden for Sverige, uanset beløb eller størrelse. Du kan også vælge levering til ombud mod et ekstra gebyr i kassen. Alle leveringsmuligheder og deres omkostninger er opført i kassen, før du gennemfører købet.
Q2: Hvor lang er leveringstiden?
A2: Leveringstiden afhænger af, hvilken forsendelsesmetode du vælger, og en anslået leveringstid gives i kassen. Bestillinger sendt på hverdage før kl. 14.00 sendes normalt samme dag.
For produkter, der ikke er på lager eller er på vej, kan leveringstiden variere. Lagerstatus og leveringstid er angivet på hver produktside og kategori. Kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål om din bestilling.
Q3: Hvordan sendes min bestilling?
A3: I de fleste tilfælde sender vi med Postnord, afhængig af hvilken forsendelsesmetode du har valgt i kassen, før du gennemførte købet.
Returneringer, Bytter og Reklamationer
Q1: Jeg fik det forkerte produkt, hvad skal jeg gøre nu?
A1: Beklager dette, kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper vi dig straks.
Q2: Hvordan returnerer jeg en vare til jer?
A2: Du har altid 30 dages fortrydelsesret på din bestilling. Detaljeret information om, hvordan du laver en returnering, finder du her.
Q3: Kan jeg bytte en vare, jeg har købt?
A3: Selvfølgelig kan du bytte en vare, du har købt! Detaljeret information om bytter finder du her.
Q4: Jeg vil returnere en vare, jeg købte til nedsat pris, kan jeg gøre det?
A4: Ja, du kan returnere en vare, der blev købt til nedsat pris. Fortrydelsesretten gælder som normalt.
Q5: Hvornår behandles min returnering?
A5: Alle returneringer behandles inden for 10 arbejdsdage fra, at vi har modtaget dem.
Q6: Kan jeg reklamere en vare, jeg har købt?
A6: Kontakt vores kundeservice på info@caseonline.se for reklamationsinstruktioner.
Q7: Har I åbent køb?
A7: Ja, vi har 30 dages åbent køb fra, at I har modtaget forsendelsen.
Betaling
Q1: Hvilke betalingsmetoder kan jeg vælge imellem?
A1: Vi tilbyder faktura, delbetaling, kortbetaling, swish, Apple Pay. Alle betalingsmetoder er gebyrfrie (et etableringsgebyr kan forekomme ved delbetalingskøb).
Q2: Er det sikkert at handle hos jer?
A2: Ja, vores hjemmeside er krypteret, og vi bruger kun sikre betalingsmuligheder fra etablerede betalingstjenester såsom Nets.
Q3: Jeg kan ikke finde min faktura, kan I sende en ny?
A3: Af sikkerhedsmæssige årsager har vi ikke adgang til dine betalingsoplysninger. Kontakt venligst Nets kundeservice for hjælp med din faktura eller på telefon: 08 527 525 12.
Sikkerhed og Personoplysninger
Q1: Er mine personoplysninger beskyttede?
A1: Vi deler aldrig dine personoplysninger med uvedkommende parter og bruger dem kun for at sikre din bestilling. Du kan finde vores Cookie- og Persondatapolitik her.
Øvrigt
Q1: Har I en fysisk butik?
A1: Nej, vi findes kun online. Vores hjemmeside er åben 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen for altid at være tilgængelige for dig!
Telefonmodel, tablet, smartur
Q1: Jeg ved ikke, hvilken model min enhed er. Kan I hjælpe mig?
A1: Se vores guide til, hvordan du identificerer din telefon, tablet eller smartur her.
Kontakt os, hvis du stadig ikke har formået at identificere din enhed.
Tilbehør
Q1: Hvilke covers og tilbehør passer til min enhed?
A1: Se vores guide til, hvordan du identificerer din telefon, tablet eller smartur her.
Kontakt os, hvis du stadig ikke har formået at identificere din enhed.