Forsendelse & levering

Leveringstider

Ordrer, der afgives før kl. 14.00 (hverdage uden helligdage), behandles samme dag. Vi leverer produkter til lande inden for EU og Norge. Leveringstiden er normalt 3 til 7 arbejdsdage inden for Sverige og ca. 5-10 arbejdsdage til resten af Europa.

Leveringen sker direkte til den adresse, du har angivet ved bestilling. Hvis en levering tager længere tid, skyldes det sandsynligvis posttjenesten og ikke CaseOnline Sweden AB.

Vi bestræber os altid på at sende ordrer, der er afgivet på hverdage før kl. 14.00, samme dag. Undtagelser gælder for ordrer, der er afgivet fredag efter kl. 14.00, da de først vil blive afsendt den næste hverdag.

Leveringsmetoder

PostNord Brev (1. klasse)

Anvendes til ordrer med lavere vægt, volumen og værdi, som leveres direkte i din postkasse. Forsendelsen leveres da som et 1.-klasse brev. Hvis forsendelsen er for stor, kan den afhentes hos nærmeste postudleveringssted efter modtagelse af en SMS eller en brevmeddelelse i din postkasse. Breve får IKKE et sporingsnummer og kan derfor ikke spores på PostNords hjemmeside.

PostNord Varubreve (1. klasse)

Forsendelsen leveres direkte i din postkasse eller til dit postudleveringssted, og du vil modtage en SMS fra PostNord. Forsendelsen kan spores med et sporingsnummer inden for Sverige.

PostNord Anbefalet (1. klasse)

Forsendelsen leveres direkte i din postkasse eller til dit postudleveringssted, og du vil modtage en SMS fra PostNord. Forsendelsen kan spores med et sporingsnummer inden for Sverige.

Fragt

Vi tilbyder følgende muligheder for alle ordrer:

PostNord Brev (1. klasse)

PostNord Varubreve (1. klasse)

PostNord Anbefalet (1. klasse)

Aktuelle priser og estimeret leveringstid vises i kassen.

Uafhentede pakker / Forkert angivet adresse

Forsendelser, der leveres til et afhentningssted, forbliver der i 7 dage, før de returneres til os. For forsendelser, der ikke afhentes og returneres til os, opkræves et gebyr på 120 SEK inkl. moms for at dække CaseOnline Sweden AB's omkostninger til returforsendelse, fragtgebyr og administrationsgebyr. Bemærk, at uafhentede forsendelser ikke betragtes som udnyttelse af fortrydelsesretten. For at udnytte fortrydelsesretten skal du som kunde afhente den bestilte vare og derefter returnere den. Returneringer, der kommer til os på grund af forkerte adresseoplysninger, krediteres automatisk, og en ny ordre skal placeres.

Forsinkelser

Vi gør vores bedste for at levere så hurtigt som muligt, men nogle gange kan der opstå forsinkelser. Vi garanterer derfor ikke levering på en bestemt dag og forbeholder os altid retten til forsinkelser. Vi forbeholder os også retten til at annullere din ordre, hvis der opstår problemer med leverancer til os eller betalingsbehandling.

Ved uforudsete omstændigheder uden for vores kontrol, Force Majeure (såsom krig, naturkatastrofer, strejke, brand eller manglende levering fra vores leverandør), er CaseOnline ikke ansvarlig for forsinkelser.

Kontakt PostNord

Når produktet har forladt os, er du velkommen til at kontakte Postnord for flere spørgsmål om, hvordan leveringen foregår. Klik her for at komme til Postnord kundecenter. Telefon: 70 70 70 30 privat mandag – fredag kl: 0800 – 1900 og telefon: 70 11 12 30 erhverv mandag – fredag kl: 0800 – 1700.