Forsendelse & levering

Leveringstider

Ordrer, der er afgivet før kl. 15.00 (hverdage, der ikke er helligdage), behandles samme dag. Vi leverer produkter til lande inden for EU og Norge. Leveringstiden er normalt 1 til 4 arbejdsdage i Sverige og cirka 5-10 arbejdsdage til resten af Europa.

Levering finder sted direkte til den adresse, du har angivet på bestillingstidspunktet. Hvis en levering tager længere tid, skyldes det sandsynligvis posttjenesten og ikke CaseOnline Sweden AB.

På grund af gældende omstændigheder vedrørende COVID-19 kan vi ikke garantere vores regelmæssige leveringstider.

Vi bestræber os altid på at sende de ordrer, der foretages hverdage inden kl. 15 samme dag, undtagelser gælder for ordrer, der foretages fredag efter kl. 15, leveres sammen med mandagens ordrer.

Leveringsmåde

PostNord Port Letter (1. klasse)

Brugt til ordrer med mindre vægt, volumen og værdi, der leveres direkte til din postkasse, vil forsendelsen derefter blive leveret direkte til din postkasse med bogstaver i 1. klasse. Hvis forsendelsen er for stor, afhentes den hos nærmeste postagent, efter at sms eller brevmeddelelse er leveret til din postkasse.

PostNord Commodity Letter (1. klasse)

Forsendelser med højere vægt og pris sendes ofte af PostNord Commodity Letter 1. klasse. Forsendelsen leveres derefter direkte til din postkasse eller til din postagent.


Forsendelse

Forsendelsesomkostninger tilføjes med 39kr og gratis forsendelse fra 500kr.

Uløste pakker/fejl angivet adresse

Forsendelser leveret til leveringsstedet er der i 14 dage, før de returneres til os. For forsendelser, der ikke er udløst og vil blive returneret til os, opkræves et gebyr på 90 DKK inklusive moms til dækning af CaseOnline Sweden AB's omkostninger til returforsendelse, forsendelsesgebyr og administrationsgebyr. Bemærk, at ikke-indsamlede sendinger ikke tæller med som udøvelse af fortrydelsesretten. For at udøve fortrydelsesretten skal du som kunde afhente den bestilte vare og derefter returnere den. Returneringer, der kommer til os på grund af forkerte adresseoplysninger, krediteres automatisk, og en ny ordre skal placeres.

Forsinkelser

Vi gør vores bedste for at levere så hurtigt som muligt, men nogle gange kan der opstå forsinkelser. Vi garanterer derfor ikke levering til en bestemt dag og forbeholder os altid til forsinkelser. Vi forbeholder os ret til at annullere din ordre, hvis der er problemer med leverancer til os eller problemer med betaling.

I tilfælde af uforudsete begivenheder uden for vores kontrol, Force Majeure (såsom krig, naturkatastrofe, strejke, brand eller manglende levering fra vores underleverandør), er CaseOnline ikke ansvarlig for forsinkelser.

Kontakt Postnord

Når produktet har forladt os, er du velkommen til at kontakte Postnord for flere spørgsmål om, hvordan leveringen foregår. Klik her for at komme til Postnord kundecenter. Telefon: 70 70 70 30 privat mandag – fredag kl: 0800 – 1900 og telefon: 70 11 12 30 erhverv mandag – fredag kl: 0800 – 1700.