For at lave en reklamation har vi brug for følgende oplysninger:
• Dit navn
• Dit ordrenummer
• Hvilket produkt reklamationen vedrører
• En detaljeret beskrivelse af fejlen på produktet
• Billeder eller en video, der viser problemet
Bemærk venligst, at beviser i form af fotos eller videoer af problemet er nødvendige for at lave en reklamation.
Når du har samlet alle nødvendige oplysninger, send dem via e-mail til info@caseonline.se.
De fleste reklamationer kan løses via e-mail, derfor beder vi dig om ikke at sende nogen produkter tilbage, før du har været i kontakt med os via e-mail. I nogle tilfælde kan vi få brug for at få produktet tilbage, hvilket meddeles ved en godkendt reklamation.
Alle produkter kontrolleres ved pakning og levering. Hvis du modtager et defekt produkt, beder vi dig rapportere dette inden for tre dage, så erstatter vi produktet omgående. Produktet må ikke vise nogen tegn på brug.
OBS! Det er meget vigtigt, at eventuel originalemballage er intakt, og at eventuelle forseglinger er ubrudte.