Vilkår & betingelser

1. Generelt

CaseOnline Sweden AB, org. ingen. 559042-0724, Blomgatan 17B, 973 31 Luleå, Sverige ("CaseOnline Sweden AB") er det firma, der leverer www.caseonline.se, i det følgende benævnt "hjemmesiden". Ordene "vi, vores, vores og os" i disse termer henviser til CaseOnline. Følgende betingelser gælder for alle ordrer, der er afgivet af kunden (i det følgende benævnt "dig") hos os.

Hvis du vil komme i kontakt med os, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice via e-mail info@caseonline.se.

Ved at bruge hjemmesiden og / eller afgive en ordre, accepterer du at overholde vilkårene i dette dokument ("vilkårene"). Sørg for, at du har læst og forstået vilkårene, før du afgiver din ordre.

For at kunne bestille varer fra vores hjemmeside skal du være 18 år eller ældre.

For os er det vigtigt at beskytte dit personlige privatliv. Vi behandler altid personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning, og vi har en fortrolighedspolitik, der opdateres i overensstemmelse med persondataforordningen (GDPR), der trådte i kraft den 25. maj 2018 og erstatter persondataloven (PUL). For at deltage i denne og flere oplysninger om, hvordan vi behandler dine personlige data, se vores fortrolighedspolitik.

Det faktum, at produkter leveres på hjemmesiden på et bestemt tidspunkt, betyder ikke og er ikke en garanti for, at disse produkter altid er tilgængelige. Vi forbeholder os ret til når som helst at stoppe med at sælge et produkt.

Vi forbeholder os ret til at ændre vilkårene efter behov uden at underrette dig på forhånd. Versionen af ​​de vilkår og betingelser, der gælder for din ordre, er den version, der er tilgængelig på hjemmesiden på det tidspunkt, du afgiver din ordre.

2. Priser

Priserne på hjemmesiden inkluderer lovpligtig moms.

Omkostninger og leveringstid for de forskellige leveringsmetoder er tydeligt angivet i kassen. Hvis vi ikke kan levere din ordre fuldt ud, men er nødt til at opdele den i flere leveringer, vil du ikke blive opkrævet ekstra gebyrer for efterfølgende leveringer.

Kampagnepriser gælder kun for salgsfremmende produkter, der er på lager. Kampagnetilbud og prisreducerede produkter kombineres muligvis ikke med rabatkoder. Hvis rabatkoden alligevel er aktiveret i kombination med en anden rabatkode eller med et eller flere allerede prisreducerede produkter, hvilket yderligere reducerer produktet eller prisen på varerne, har CaseOnline ret til at opkræve det tilsvarende beløb hos kunden. Vi forbeholder os retten til når som helst at trække særlige tilbud og rabatter tilbage uden varsel.

Vi forbeholder os retten til åbenlyst forkerte priser. Åbenbart forkerte priser kan betyde, men er ikke begrænset til, forkerte prisnedsættelser i forbindelse med en kampagne, eller at en vare er gratis. CaseOnline har altid ret til at annullere ordrer, der indeholder åbenlyst forkerte priser. Kunden kan derefter afgive en ny ordre til den korrekte pris.

3. Betalingsmetode

Vi tilbyder flere forskellige muligheder for dig som kunde at betale for din vare, for eksempel, men ikke begrænset til, faktura, konto, afbetaling, kortbetaling, swish osv. Betalingsmetoder varierer fra land til land, og hvilke betalingsmetoder der er tilgængelige i din marked angives ved kassen.

Kreditkontrol
Vi forbeholder os ret til at undersøge din ansøgning om betaling med faktura, afbetaling eller konto og til at afvise den, begrænse den eller foreslå en alternativ betalingsmetode. I tilfælde af et kortkøb forbeholder vi os ret til at kontrollere gyldigheden af ​​betalingskortet, at der er plads til at debitere ordren, og at købers adresseoplysninger er korrekte. Vi kan afvise køb som følge af disse kontroller.

Gebyrer
CaseOnline er ikke ansvarlig for gebyrer, påmindelsesgebyrer eller forsinkelser, da betaling ikke foretages til tiden. Spørgsmål om dette kan stilles direkte til vores betalingstjeneste Net's kundeservice tlf .: 08-609 92 00.

Andet
Du skal angive en gyldig e-mail-adresse og informere CaseOnline, hvis din e-mail-adresse ændres. Bemærk, at CaseOnline forbeholder sig retten til at sende betalingsanmodninger til din e-mail-adresse.

Hvis du vil læse mere om vores betalingsmetoder, kan du gøre det her.

4. Bestilling

Ændringer af afgivne ordrer kan kun foretages, hvis vi ikke har haft tid til at håndtere din ordre. Hvis du har spørgsmål om bestilling, kan du kontakte vores kundeservice på info@caseonline.se.

Når du har afgivet din ordre, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis vi af en eller anden grund ikke kan sende din ordre, informerer vi dig hurtigst muligt. Hvis vi allerede har modtaget betaling for en sådan ordre, refunderer vi det aktuelle beløb ved hjælp af den samme betalingsmetode, som du brugte, da du afgav din ordre, i det omfang det er muligt. Hvis refusionen skal foretages på en anden måde af en eller anden grund, vil CaseOnline kundeservice kontakte dig for at sikre, at refusionen kan foretages.

5. Oprettelse af aftaler

En købsaftale indgås først, når CaseOnline har bekræftet din ordre, og du har modtaget en ordrebekræftelse fra os via e-mail. Vi opfordrer dig til at gemme denne ordrebekræftelse for enhver kontakt med vores kundeservice. Du kan trække din ordre tilbage, indtil den er bekræftet af CaseOnline. Hvis ordren tilbagekaldes, refunderer vi alle mulige betalinger, som du eller dine betalings- eller kreditkortselskaber har foretaget vedrørende ordren.

6. Levering

CaseOnline overholder den største omhu ved modtagelse og håndtering af ordrer og stræber efter at levere din ordre i overensstemmelse med den leveringsmulighed, du har valgt. Du skal angive korrekte og komplette adresseoplysninger i din ordre, da vi ikke kan garantere, at de kan ændres, efter at du har gennemført dit køb. Kunden er eneansvarlig for leveringsfejl på grund af manglende information eller fejl i leveringsadressen i sin ordre. Vores leveringsmetoder for hvert marked kan findes ved kassen og nederst på hjemmesiden.

CaseOnline bestræber sig på at sende ordrer så hurtigt som muligt og i den rækkefølge, de ankommer til os.

Aktuelle leveringstider kan findes ved kassen, når du vælger forsendelsesmuligheder. Selvom vi stræber efter at levere inden for den annoncerede tidsramme, kan levering tage længere tid på grund af uventede begivenheder. I kampagneperioder og højt tryk kan vi ikke garantere regelmæssig leveringstid. I tilfælde af at produktet skulle blive forsinket, og forsinkelsen er af væsentlig betydning for dig som køber, har du ret til at annullere købet. Hvis pakken ikke afhentes fra leveringsstedet, vil den automatisk blive registreret som en ikke-afhentet pakke, og CaseOnline har ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på SEK 120.

Hvis du har spørgsmål om levering, bedes du kontakte vores kundeservice info@caseonline.se.

7. Skader under transport

Skader, der er opstået under transporten, skal rapporteres til kundeservice straks efter opdagelsen, senest 2 dage efter modtagelse eller afhentning af pakker. Du er velkommen til at tage billeder af skaden og sende den til kundeservice. Efter aftale med kundeservice om godkendt transportskade sender vi erstatningsvarer, hvis varerne er på lager. Hvis varerne ikke er på lager, kan andre varer på samme prisniveau vælges efter aftale. Hvis kunden ikke ønsker andre varer, refunderer vi de beskadigede varer.

8. Byte

CaseOnline anvender ikke gratis udveksling af varer, i tilfælde af beklagelse eller forkert bestilling er kunden ansvarlig for porto / returnering.

Hvis du vil skifte til en anden model eller lignende, skal du returnere varen og afgive en ny ordre.

Du har ret til at ændre din vare inden for 30 dage efter modtagelse af din ordre, forudsat at alle varer returneres i samme stand som de var i leveringen til dig. Dette betyder, at varerne ikke må være beskadiget, snavset, ændret eller transporteret (undtagen for at teste produktet), og at emballagen og etiketterne er intakte.

Informer os om, hvilken erstatning eller hvilke udskiftningsgenstande du ønsker, ved at skrive dette tydeligt på den vedlagte pluk. Vælg varer, der er på lager i den rigtige farve på hjemmesiden. Hvis den valgte erstatning er udsolgt, håndteres ordren som en retur, så du er velkommen til at angive flere muligheder på returformularen.

9. Fortrydelsesret / Returret

Du har ret til at annullere din ordre uden at give nogen grund til det. Vi anvender en 30-dages fortrydelsesret, der træder i kraft fra det tidspunkt, du modtager din ordre. Hvis du vil udøve din fortrydelsesret, skal du sende en klar og utvetydig besked om din beslutning om at annullere din ordre til os, se kontaktoplysninger nederst. Du skal angive dit navn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, ordrenummer og andre oplysninger, der kan være relevante for os at have, når du håndterer din retur. For at du skal have tid til at udøve din fortrydelsesret i tide, er det tilstrækkeligt, at du sender os din meddelelse om, at du agter at udøve fortrydelsesretten, inden fortrydelsesperioden er udløbet. Som forbruger kan du også bruge det svenske forbrugerbureaus fortrydelsesformular, som du finder her, hvis du vil annullere din aftale / køb.

Du skal returnere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter den dag, hvor du meddelte os om din beslutning om at annullere din ordre. Tilbagetrækningsperioden anses for at være overholdt, hvis du returnerer varen inden denne fjorten-dages periode er udløbet.

CaseOnline garanterer fuld refusion af returnerede varer, forudsat at alle varer returneres i samme stand som de var i leveringen til dig. Dette betyder, at varerne ikke må være beskadiget, snavset, ændret eller transporteret (undtagen for at teste produktet), og at emballagen og etiketterne er intakte.

I det omfang produktet er faldet i værdi, og en sådan reduktion i værdi skyldes, at du som kunde har håndteret produktet i større grad end nødvendigt for at bestemme produktets egenskaber og funktion, trækker vi svarende til reduktionen.

Alle vores forsendelser indeholder en plukkeseddel med en integreret returformular, der afskæres og fastgøres med returen. Dette skyldes, at vi får korrekte oplysninger, så de er mulige. tilbagebetale. Fortrydelsesret og forkert køb kunden er ansvarlig for returforsendelse.

Du er ansvarlig for varens tilstand, efter at du har modtaget den fra os. Det betyder, at du som kunde også er ansvarlig for produktet under returtransporten. Vi anbefaler derfor, at du pakker produktet godt, så produktet ikke beskadiges under transport til os. CaseOnline er ikke forpligtet til at kompensere kunden for de returnerede varer, hvis en omfattende transportskade har påvirket de returnerede varer under returtransporten.

Hvis du vælger at udøve din fortrydelsesret, tilbagebetaler vi, hvad varen / varerne koster uden unødig forsinkelse og senest inden for 10 dage fra den dag, vi blev underrettet om din beslutning om at annullere din ordre. Vi har dog ret til at vente med refusionen, indtil vi har modtaget varen tilbage fra dig, eller indtil du har fremlagt bevis for, at du har returneret varen, alt efter hvad der kommer først. Vi bruger de samme betalingsmidler til den refusion, som du har brugt til den første forretningsbegivenhed, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet med os. Under alle omstændigheder vil refusionen ikke koste dig noget.

10. Klager

Du har ret ved lov til at klage over et produkt, der er defekt. Hvis du har et produkt, der er gået i stykker, skal du kontakte vores kundeservice. Bemærk, at du skal efterlade os en besked med oplysninger om fejlen "inden for en rimelig tid", efter at du har opdaget den. Hvis du klager inden for to måneder efter at have opdaget fejlen, har du
klaget inden for en rimelig tid. Hvis du ikke klager inden for tre år efter modtagelsen af ​​produktet, er din ret til at indgive en klage mistet.

Eksempler på åbenlyse materiale- eller fremstillingsfejl, der betyder, at en klage godkendes: Søm mangler, lomme sys i, låsemekanisme fungerer ikke.

Eksempler på "fejl", der ikke er dækket af klageretten: Læderetui, der efterfølgende har fået ridser. Unaturligt slid på sager. Kassette- / skalprint falmer i forbindelse med overeksponering for sollys.

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt manglen i dit særlige beklædningsgenstand er dækket af retten til klage, bedes du kontakte kundeservice.

I tilfælde af en godkendt klage over defekte varer er vi ansvarlige for returforsendelse. Udfyld venligst den vedlagte plukkeseddel. Hvis du ikke har din plukkestik tilbage, skal du kontakte kundeservice. I tilfælde af en godkendt klage kompenserer vi dig for det i overensstemmelse med gældende lovgivning og aktuelle anbefalinger. Alle klager skal være rene, når de indgives. Du som kunde er ansvarlig for varer, der returneres, så pakk produktet godt. Vi accepterer ikke forsendelser sendt mod kontant levering.

11. Farver, dimensioner og vægt

Vi stræber efter at vise egenskaberne, sammensætningen og farverne på vores produkter på den mest nøjagtige måde. Den farve, du ser på webstedet, afhænger dog af skærmen på din enhed, og vi kan ikke garantere, at din enhed visuelt kan gengive farver korrekt.

CaseOnline tager ikke ansvar for farverne og udseendet af vores produkter på billeder fra sociale medier eller markedspladser, da disse kan være redigeret.

Farve, vægt, dimensioner angivet på hjemmesiden er kun omtrentlige værdier, der giver dig en bedre idé om modellen eller pasformen for det specifikke produkt og ingen endelig garanti for de faktiske dimensioner for det produkt, du modtager.

Farven og dimensionerne på et produkt kan variere afhængigt af det materiale, der anvendes til fremstillingen af ​​produktet.

12. Vores ansvar

Vi hos CaseOnline vil have dig til at være 100% tilfreds med dit køb og derfor tilbyde en tilfreds kundegaranti. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du, så længe du opfylder betingelserne, returnere varen eller varerne til os og få dine penge tilbage.

Force majeure
Vi er ikke ansvarlige for manglende opfyldelse af visse forpligtelser i henhold til vilkårene, hvis vores mangel skyldes en omstændighed, som vi ikke kunne kontrollere, og omstændighederne forhindrer eller gør opfyldelsen urimeligt byrdefuld. Sådanne omstændigheder henviser til, men er ikke begrænset til, krig, blokade, optøjer, brand, naturkatastrofe, nuklear ulykke og sabotage.

Vores maksimale ansvar over for dig for eventuelle tab eller skader, der opstår i forbindelse med din ordre på hjemmesiden, er begrænset til det samlede beløb for din ordre.

Tvister
Vi deltager i konfliktløsning og følger ARNs anbefalinger. I tilfælde af at vi ender i en tvist, og det ikke lykkes os at løse den indbyrdes, kan du henvende dig til Generalklagenævnet, Box 174, 101 23 Stockholm, www.arn.se.

Du kan indsende klager via Europa-Kommissionens ODR-platform til mægling i tvister. ODR-platformen giver forbrugere og erhvervsdrivende inden for EU mulighed for at prøve uden domstol for at løse tvister om klager over varer købt online. Portalen er designet som et brugervenligt og interaktivt websted, der er gratis og tilgængeligt på alle officielle EU-sprog. Ved at bruge ODR-platformen kan forbrugeren og den erhvervsdrivende finde et tvistbilæggelsesorgan og derefter gennemgå processen med at finde en løsning på forbrugerens klage. ODR-platformen kan findes her: ec.europa.eu/odr.

Hvis du ønsker oplysninger om dine rettigheder som forbruger, anbefaler vi, at du besøger det svenske forbrugerbureaus websted www.konsumentverket.se.

13. Overførsel

CaseOnline forbeholder sig retten til at overføre eller pantsætte betalingsfordringer til tredjeparter, inklusive rater, der er opstået i forbindelse med levering af varerne.

14. Klausulers gyldighed

Hvis en eller flere af bestemmelserne i denne aftale er ugyldige eller erklæres ineffektive af nogen domstol eller regulerende myndighed, påvirker dette ikke gyldigheden af ​​de resterende bestemmelser i denne aftale.

15. Rettighedshavere

Alle intellektuelle ejendomsrettigheder, såsom varemærker og ophavsret, på www.caseonline.se tilhører CaseOnline Sweden AB. Al brug af www.caseonline.se eller dets indhold, inklusive kopiering eller opbevaring af sådant indhold i sin helhed eller dele deraf, undtagen til din egen personlige, ikke-kommercielle brug, er forbudt uden tilladelse fra CaseOnline Sweden AB.

16. Virksomhedsoplysninger

CaseOnline Sweden AB er registreret med hjemsted i Luleå, Sweden.

Kontor:

Blomgatan 17 B

973 31 Luleå, Sweden

Org.nr: 559042-0724

Momsregistreringsnummer: SE559042072401


Kontakt information:

CaseOnline kundeservice

E-mail: info@caseonline.se